Avatar billede geggeri Nybegynder
14. januar 2007 - 17:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af DinOnlineKalender.dk

Vi er 2 drenge, som har lavet en onlinekalender. Vi syntes at der mangler noget på forsiden, som kan gøre siden mere indbydende, så folk ikke bare kigger ind på den, konstatere at den findes, og går væk igen.

Kan I ikke komme med nogle ideer til hvordan vi laver specielt forsiden mere indbydende, men også måske lidt om siden generelt, om hvad der er godt/pænt, og hvad der evt. kunne laves om!

URL: http://dinonlinekalender.dk/

På forhånd tak!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
14. januar 2007 - 17:31 #1
Jeg synes den font i har valgt i Header delen øvert oppe er lidt barling.. Jeg synes ikke valgtet af den font giver siden et proffesionelt look.

Jeg synes i skal stræbe efter etlidt mere "corporate look".

mvh
Mads
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
14. januar 2007 - 17:51 #2
Enig om at i skal lave det mere rent!

Der er flere funktioner som ikke virker, bl.a. kommer aftale tidspunktet ikke frem i kalenderen.
Det må da også være et must, at kunne sætte et tidsforløb på aftalen, om den varer en time - 5 timer.
Slutteligt vi det være fornuftigt at man vendte tilbage til sin kalender når man har lagt en aftale ind - for megen unødig navigation holder folk væk fra den.
Avatar billede geggeri Nybegynder
17. januar 2007 - 21:36 #3
Mange tak for svarene, vi har en del der skal ændre, bl.a. har vi valgt at redesigne siden, og vi har lavet en list over ting der skal ændres, hvor også jeres input er med. Smid et svar hver!
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
17. januar 2007 - 21:59 #4
ok ....glæder mig til at se det!
Avatar billede klausd Nybegynder
18. januar 2007 - 23:37 #5
I har set http://www.google.com/calendar ikke?
Den bliver nok lidt svær at konkurrere med - men måske kan der hentes inspiration der.