Avatar billede c-member Nybegynder
14. januar 2007 - 15:15 Der er 3 kommentarer

Nyt kamera til max 1500 kr. (ca.)

Hej eksperter,

Jeg skal ud og finde mig et nyt digital kamera, men SU'en rækker ikke til indkøb af det dyre grej, så derfor er jeg på udkig efter et kamera til cirka 1500 kr. Det må gerne være lille og kompakt så det kan ligge i en lomme, det skal kunne tage billeder i mørke også da det også skal bruges i byen og natten..

Nogen som har nogen forslag til hvad jeg kunne gå efter af kameraer?
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
14. januar 2007 - 15:42 #1
Canon powershot, eller måske et sony cybershot.. de er billige og supergode :)
Avatar billede uffesteenberg Novice
15. januar 2007 - 13:06 #2
Tilslutter mig Canon Powershot... min kammerat har en han gav 1500,- for for et år siden og den tager stort set lige så gode billeder som mit 3000,- kr. kamera. Med mindre du har nogle specielle krav, så kan du næsten ikke gå galt i byen med det kamera.
Avatar billede serene Nybegynder
18. februar 2007 - 08:39 #3
tjek Bilka i morgen, de sælger Canon Powersho S 70 for 1499-
godt kamera til billige penge.
http://www.dpreview.com/reviews/canons70/
se test her.