Avatar billede celador Nybegynder
14. januar 2007 - 14:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth på Windows Vista

Hej eksperten,

jeg er stødt ind i et problem med bluetooth afvikling på Vista.
Problemet består i at jeg ikke kan anvende bluetooth forbindelsen til Nokia PC Suite. Når jeg prøver, kommer der en fejlmeddelelse som følger:

"Forbindelsestypen kan ikke bruges. Kontrollér, at al nødvendig hardware og software samt alle nødvendige drivere er installeret. (Code: OpenMedia)"

...hvilket ville tyde på bluetooth driverne ikke var korrekt installeret, dog kan jeg sagtens anvende mit Logitech diNovo med bluetooth uden nogen problemer...?
Avatar billede guezz Nybegynder
15. januar 2007 - 10:48 #1
Hvad for en Bluetooth dongel har du ?

Hvad for en telefon er det du bruger ? , samt hvad version af Pc-Suite ?
Avatar billede celador Nybegynder
15. januar 2007 - 22:36 #2
Dongle er en del af Logitech diNovo, som virkede fint under windows xp.

Nokia 6280 og Nokia PC Suite 6.82.22.0 :)
Avatar billede celador Nybegynder
20. oktober 2009 - 23:20 #3
lukkes