Avatar billede allandisain Nybegynder
14. januar 2007 - 14:24 Der er 3 kommentarer

Problemer med visning af hjemmeside

HJÆLP!
Jeg har lavet en hjemmeside i frontpage som jeg har uploaded til nettet. Jeg har domæne hos one.com og problemet er følgende.

Når jeg har uploaded filerne og efterfølgende skal se siden i IE får jeg flg. Meddelelse:

Web-stedet afviste at vise denne webside.  HTTP 403
Mest sandsynlige årsager:
Dette web-sted kræver, at du logger på.

Jeg har prøvet at hente den side ned som er standard fra b-one (b-one-default.html). Åbnet den i frontpage – slettet er par ord – gemt den igen. Det samme problem opstår med denne fil. Hvis jeg bare omdøber filen (fra b-one) b-one-default.html til index.html er der ingen problemer. Jeg tror problemet ligger frontpage.

Jeg har før uden problemer uploaded filer fra frontpage!

Jeg bruger Frontpage 2000
IE 7

HVAD SKER DER????
Avatar billede hcma Novice
14. januar 2007 - 15:12 #1
hvordan og med hvad uploader du ?
Avatar billede allandisain Nybegynder
14. januar 2007 - 15:22 #2
Med Frontpage 2000 - html + gif-filerne
Avatar billede bripse Nybegynder
05. februar 2007 - 13:25 #3
hvis du vil uploade med frontpage i html. skal du huske at serverne skal være frontpage udvidet, dette gøres inde i Domæne.
der efter skal du sende det som http://www.Webadr.dk "Detter er navnet på dit Domæne navn "
Så spøger den efter bruger navn og password som er det samme som hvis du sender med ftp://
Med mindre at du har lavet det om "husk der forskeld på store og små bogstaver"