Avatar billede bk72 Nybegynder
14. januar 2007 - 11:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ms ved fladskærm

jeg skal have købt en fladskærm til min pc......hvor langt skal man ned i ms for at det er ok kvali....? 2/5/8?
Skal mest bruges til spil og film
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. januar 2007 - 12:41 #1
Der er ingen grund til at gå længere ned end 8 ms, da man ikke kan se forskel.
Tjek desuden HVORDAN ms bliver målt.
Nogen måler kun hvor lang tid skiftet fra sort til hvis til sort tager, mens andre måler hvor lang tid skiftet fra sort til grå til sort tager.

Sort til grå til sort er den måling der tager betydelig længst tid, så gå efter producenter der angiver denne måling.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. januar 2007 - 12:42 #2
sort til hvis til sort = sort til hvid til sort
Avatar billede simlau Nybegynder
14. januar 2007 - 12:44 #3
Du kan læse mange anmeldeser af fladskærme her:

http://www.flatpanels.dk/index.php

Så kan du også se hvad for nogle der er gode til spil ect..
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. januar 2007 - 12:44 #4
Du kan evt. tge et kig på http://www.flatpanels.dk der har masser af forklaringer på hvad der er hvad.

Endelig skal det siges at ms opdateringen absolut ikke er det væsentligste.
Kig også på om skærmen har pixelgaranti.
Avatar billede bk72 Nybegynder
30. januar 2007 - 06:52 #5
skal have et svar for at kunn egive point
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2007 - 20:02 #6
ok