Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
14. januar 2007 - 01:08 Der er 5 kommentarer

Hvor køber jeg en 9" CRT-skærm?

Til et lidt specielt projekt har jeg brug for en CRT-skærm (altså ikke en fladskærm) i størrelsen 9". Tilkobling via VGA eller DVI. Nok mest sandsynligt at det er VGA. Farve eller gråtoner.

Jeg ved at sådanne findes - nogle gange har jeg set noget i den stil til butikkers kasseapparater eller lignende. Når det er i så lille en størrelse er det i hvert fald sandsynligt at de bliver solgt til specialformål.

Hvis nogen kan pege på en reference til et sted hvor sådan en skærm er til salg brugt eller ny, vil jeg være meget tilfreds.
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
14. januar 2007 - 01:09 #1
Den skal selvfølgelig være til salg i Danmark. Ellers bliver fragten nok for dyr...
Avatar billede gurly Praktikant
14. januar 2007 - 08:53 #2
hvorfor absolut crt ?
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
14. januar 2007 - 10:17 #3
http://www.delfi.com/dk/ListCatalog.asp?page_id=140

Delfi monitor 9' black/white VGA/SVGA.Linux anti-reflective  1.050,00 kr
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
14. januar 2007 - 21:21 #4
Det skal være en CRT, fordi det er til et modificeringsprojekt af en gammel maskine som bare skal have en CRT. Kan nogen finde et link til en farveskærm, 1024*768? Jeg kan se at de findes på ebay.de. Men vil gerne finde en dansk forhandler...
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
15. januar 2007 - 00:50 #5
tror det bliver meget svært at finde en 9" farve crt med 1024*768 herhjemme