Avatar billede anderslund78 Praktikant
13. januar 2007 - 14:32 Der er 1 kommentar

Test af GFX - vejledning om program og fremgangsmåde?

Jeg er begyndt at opleve nogle problemer med mit GFX - når min er skærm er gået i dvale og den så aktiveres igen ved at jeg rører ved musen, så går billedet i hak. Enten er der billedet helt sort med nogle streger over eller helt hvidt og gråt og meget sløret.
Hvis jeg så lader skærmen gå i dvale igen, så virker det ofte næste gang, skærmen aktiveres.

Jeg havde ikke nogle problemer af denne art tidligere, da dette GFX sad i min tidligere computer, så jeg ved ikke om det er den nye kombination eller om GFX´et er gået i stykker, da jeg monterede det i den nye.

Det kører fint når jeg gamer, men når jeg quitter spillet og skal ud i XP, sker dette problem ofte igen.

Jge har kigget lidt på Atitool, men kan ikke lige gennemskue, hvad jeg skal teste og hvordan jeg skal gribe det an.

Hvad siger I?

Specs:
Kabinet: Antec Solution SLK3000B-EU
Strømforsyning: NorthQ 4001
GFX: AGP Gefore 6800 Asus 128 MB
RAM: Kingston 1GB PC3200 CL3 DDR KIT
Bundkort: ASRock 775DUAL-VSTA
Processor: Core 2 Duo E6400 2.13 GHz
CPU-køler: ZALMAN CNPS 7700-Cu
HD: 1 x 80 GB Maxtor 7200 RPM ATA/133 D740X L
HD: 1 x Cuda 7200.10/250GB 3,5" Pata
Avatar billede anderslund78 Praktikant
07. februar 2007 - 12:50 #1
Bump - Anyone?