Avatar billede jlj Nybegynder
23. november 1999 - 15:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Paint

Jeg har et program, der hedder MAPS 5.0 med forskellige kort over Europa. Jeg kopierer et af kortenen op i udklipsholderen og henter det ind i Paint. Når det kommer derind, er det for stort til at være på skærmen, dvs. jeg kan ikke klippe lige præcis det ud, jeg vil have, fordi kortet forsvinder neden ud af skærmen.
Har nogen et godt råd?
Avatar billede ziber Nybegynder
23. november 1999 - 15:48 #1
Ændre størrelsen på kortet inde i paint, zoom ud, så kortet bliver midre, eller find dig et andet tegne/grafik program
Avatar billede hirtshals Nybegynder
23. november 1999 - 15:49 #2
Jeg vil foreslå du opgradere til Paint shop Pro

Du kan downloade en 60 dages fuldt ud funktionel version her

http://www.jasc.com/psp6dl.html

Det er et virkeligt godt og nemt billedbehandlingsprogram der kan 1000 gange mere end paint

Jeg har lige leget med paint, man kan ikke ændre view size eller zoom til under 100 Procent - desværre
Avatar billede ziber Nybegynder
23. november 1999 - 16:11 #3
Ellers anskaf dig et "RIGTIGT" grafik program, så som Adobe Photoshop eller lignende. Kan købes overalt, ellers kan du nok finde en sjov version, til TESTBRUG :-) LoL
Avatar billede Slettet bruger
23. november 1999 - 16:21 #4
kan man downloade en demoversion af PhotoShot
Avatar billede andes Nybegynder
30. november 1999 - 22:33 #5
Få fat i Paint shop pro
det er et godt program og der kan du få det i den størrelse du vil have det.
sp du kan have mangé billeder åbne hele tiden.

Hilsen Andes
Avatar billede andreasng Nybegynder
03. december 1999 - 08:28 #6
Jeg har kun én eneste ting at sige til det... og det er lad være med at bruge paint det er simpelthen for primitivt. Du har sikkert en printer ikke, well hvis du har det så har du sikkert også et lidt mere avanceret tegne program, som fulgte med.

Kærlig hilsen "Andreas"