Avatar billede nihao Nybegynder
24. maj 2001 - 18:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hyperlink i word

Når jeg laver et hyperlink fra Word97 til excel97, åbner excel fint med det pågældende ark når jeg klikker på linket i word. Men hvis jeg vha af mus eller ALT TAB går tilbage til word er mit word dokument lukket. Nogen der kan forklare hvorfor, og hvordan jeg kan ændre det.

Avatar billede dexxa Nybegynder
24. maj 2001 - 18:54 #1
Prøv at holde SHIFT nede mens du klikker på Hyperlink i Word !

Det er nok fordi den åbner linket i word, med excel!

Prøv at holde Shift nede, tror nok det vil hjælpe så vidt jeg husker *s*
Avatar billede nihao Nybegynder
24. maj 2001 - 19:10 #2
Hvis jeg holder SHIFT nede, vælger jeg blot lidt text alt efter hvor cursoren befinder sig.

Når jeg klikker på linket, start app. Excel op med mit excelark. Så både Word og Excel programmerne er åbne.
23. august 2001 - 23:26 #3
Hvis du stadig har problemer, så kan du sende de to filer til mig, så skal jeg kigge lidt på dem. fd@win-consult.com ellers luk spørgsmålet.
Avatar billede nihao Nybegynder
10. september 2001 - 16:59 #4
Jeg tror problemet skyldes at DDE ikke virker på min maskine.