Avatar billede chd Nybegynder
12. januar 2007 - 12:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Virus på hjemmeside?

Når denne side opdateres fremkommer en rød skærm med kuverter i et kort glimt. Denne side har jeg ikke lagt ind. Undrer om det er virus.
Nogle brugere har problemer med skærmbilledet, hvor topbanner og menu bliver forskudt til højre.

Siden er fremstillet i .NET med Dotnetnuke og jeg har ikke lignende problemer på andre hjemmesider designet med samme teknik.

venlig hilsen Carsten
Avatar billede chd Nybegynder
12. januar 2007 - 12:35 #1
Avatar billede phliplip Nybegynder
12. januar 2007 - 12:39 #2
Ahem...

Kan det her i dit body tag være en mulighed?

<body [...] background="/Portals/0/brevka1.gif">
Avatar billede phliplip Nybegynder
12. januar 2007 - 12:39 #3
http://www.hellevad-egvad-sogne.dk/Portals/0/brevka1.gif

Så virus.. nej.. andre kommentarer undlader jeg at komme med her ;)
Avatar billede olebole Juniormester
12. januar 2007 - 12:49 #4
;oD
Avatar billede chd Nybegynder
12. januar 2007 - 13:08 #5
hej phliplip!
Det var et hurtigt og klart svar, som straks giver mig mulighed for at fjerne denne fejl, som jeg nok selv har lavet ved ukritisk at flytte noget gammel tekst fra en tidligere hjemmeside.
du fortjener de 30 point, som jeg nu forsøger at tildele dig