Avatar billede leneogjesper Nybegynder
11. januar 2007 - 21:12 Der er 6 kommentarer

Langsom brænder..

Er der nogen der har mulighed for at fortælle mig hvorfor det tager så lang tid for mig at brænde...?
Det er egentlig ikke brændingsprocessen der tager tid... Men programmet starter med at skrive filen til C drevet og igår tog det som altid ca. 10 min... Idag opgiver jeg hver gang... det tager ca. 1 time at nå 30% Jeg bruger Clone DVD... Brænder jeg med DVD Santa starter brændingsproccesen med det samme... Det tager dog meget lang tid at brænde og i 3 ud af 5 tilfælde får jeg en fejl ca. halvvejs...

Nogen der ved hvad der er galt?
Har prøvet med forskellige typer skiver
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
11. januar 2007 - 21:45 #1
Avatar billede leneogjesper Nybegynder
11. januar 2007 - 22:18 #2
takker...

Desværre ingen hjælp der... Mit system virker på ingen måde belastet, anti-virus/firewall ser ikke ud til at lave vrøvl... Der er ikke virus på maskinen..
Har lige brændt en DVD med DVD Santa.. det tog ca. 5 x så lang tid som igår..

Kan det være en brænder der trænger til at blive pensioneret? Selvom det egentlig virker underligt, for som sagt når jeg bruger Clone DVD er det skrivningen af den midlertidige fil til C drevet der tager tid.. Og når den er færdig med den lukker programmet bare..
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
11. januar 2007 - 23:31 #3
Du kan som forsøg bruge dette brænderprogram istedet, og hvis det heller ikke hjælper invester i en anden brænder.
http://www.cdburnerxp.se/
Avatar billede milter Ekspert
12. januar 2007 - 02:19 #4
Hvor meget friplads er der på dit C-drev?
Avatar billede nva Praktikant
12. januar 2007 - 08:32 #5
Fik du tjekket at din brænder ikke kører i PIO-mode?
Avatar billede leneogjesper Nybegynder
19. april 2007 - 21:56 #6
Lukket...

Defekt brænder