Avatar billede alloedee Nybegynder
11. januar 2007 - 17:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemmer med opstart

Jeg får en fejlkode:

Panic(cpu 0 caller 0x0039BC83): Unable to find driver for this platform "ACPI"

Kernel version: Darwin kernel version 8.6.1: Tur mar 7......

Også beder dem mig genstarte hele tiden.

Fejlen er sket efter en opdatering. Har prøvet at indlæst første installations disk uden resultat, og kan ikke læse disk 2.

Måske en formatering vil hjælpe, men hvordan?
Avatar billede alloedee Nybegynder
11. januar 2007 - 20:56 #1
Anyone? Please help
Avatar billede ferdinand.k Mester
12. januar 2007 - 07:31 #2
Hvis du ønsker at formatere hele maskinen kan dette gøres under installation. Efter du er bootet op på skiven, og du er påbegyndt selve installationen, har du mulighed for at tilgå nogle diskværktøjer der ligger på cd'en ved at vælge netop "diskværktøjer" oppe i venstre hjørne ved menubjælken. Her får du mulighed for at formatere disken inden du påbegynder en installation...
Avatar billede alloedee Nybegynder
21. marts 2008 - 00:19 #3
Jeg ved sgu ikke lige hvad der skete videre her