Avatar billede mestersimon Nybegynder
11. januar 2007 - 15:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Compaq NX6110 - WLAN/Trådløs virker ikke

...og

Hey eksperter.

Har et problem med min HP Compaq NX6110.

Kan ikke få tændt mit interne WLAN. Når jeg trykker på den fysiske knap på pc'en sker der intet.

Så derved kan jeg ikke søge efter trådløse netværks.

Driveren der er installeret er INTEL PRO Wireless 2915ABG - har også læst at der måske skal bruges en broadcom driver men denne vil ikke installeres og windows vælger selv Intels.

Kan dette have en effekt?

Håber i kan hjælpe!

Cheers

Simon
Avatar billede mestersimon Nybegynder
11. januar 2007 - 15:02 #1
glemte lige at sige at dette er et genoprettet spørgsmål... please help!!
Avatar billede morten_ja Nybegynder
11. januar 2007 - 15:12 #2
kan du ikk finde dit netkort?
Avatar billede mestersimon Nybegynder
11. januar 2007 - 15:14 #3
jo sagtens...

men kan ikke få noget kontakt med det forstået på den måde at det virker de-aktiveret.

Er ikke computer spasser og vil på forhånd sige at jeg selvfølgelig har sikret mig at det ikke er deaktiveret.

Når jeg fysisk trykker på min WLAN knap på den bærbare sker der ligeledes INTET
Avatar billede morten_ja Nybegynder
11. januar 2007 - 15:19 #4
Så kunne det godt lyde som om der er en løs forbindelse. men det virker bare underligt at du ikke kan få den til at være aktiv.. :S
Avatar billede roth Nybegynder
14. januar 2007 - 01:45 #5
har du det sædvanlige "wireless connection" ikon nederst i højre hjørne (mener det ligner en lille computerskærm med et par "bølger" der går ud fra den)?
Hvis du har det og du dobbeltklikker på det, så kommer man ind til Windows XP's trådløse opsætningsskærmbillede. Men hvis der ligger noget HP software og tror at det er det der skal bruges til at konfigurere det trådløse netværk, så vil Windows ikke være med til det helt store. Hvis det er tilfældet, så er der som regel et lille flueben man kan sætte som hedder 'Brug windows til at konfigurere dit trådløse netværk'. Kanske det bare er det?
Avatar billede mestersimon Nybegynder
14. januar 2007 - 21:29 #6
@Morten_ja

løs forbindelse inde i pcen måske??

@roth

er det ikke... har haft hp software installeret. har prøvet uden. har re-installeret pcen mv.
Avatar billede mestersimon Nybegynder
15. juli 2007 - 20:57 #7
lukket - desværre uden svar øv øv