Avatar billede hille69 Nybegynder
11. januar 2007 - 14:51 Der er 8 kommentarer

får ikke lov at installere programmer

Hejsa..

Jeg har nu forgæves forsøgt at installere diverse programmer uden held - det er som om at den stopper midt i processen uanset hvad jeg gør. Ved installering af football manager 2007 stopper den ved at jeg mangler java virtuel machine i ny udgave - når jeg så prøver at hente den - dør den i processen ? Jeg har ledt efter noget i sikkerhedsopsætningen, som kan tænkes at nægte installering af programmer med mere... hmm... 200 point for et svar der fører til løsning
Avatar billede nva Praktikant
11. januar 2007 - 15:19 #1
Hvad mener du med at den 'dør i processen'? Måske skal du sætte java-siden ind under sider du har tillid til og tillade coockies. Eller generelt sætte sikkerhed til 'lav' mens du downloader java.
Avatar billede haverslev Novice
11. januar 2007 - 15:44 #2
Det kan være win. installeren der er et problem med, så du kan prøve at hente nyeste af windows installer:
http://support.microsoft.com/kb/893803

Muligt at du skal lave en oprydning først, men læs grundigt:
http://support.microsoft.com/kb/290301
Avatar billede hille69 Nybegynder
11. januar 2007 - 21:03 #3
tak for jeres svar - som jeg vil forsøge mig med imorgen.. mht. "dør" under processen, så ligger der det idet, at f.eks en opdatering af spybot simpelthen låser maskinen. Ved opdatering af java til nyere version starter installationen ikke - den nævner at jeg har brug for et specifkt active x - som jeg tillader, men der sker intet videre... Football manager forsøges startet med setup.exe, men efter kort tid låser maskinen...nærmere følger...
Avatar billede nva Praktikant
12. januar 2007 - 13:06 #4
Vil i øvrigt lige foreslå at du tjekker for malware http://www.eksperten.dk/artikler/954
Avatar billede milter Ekspert
12. januar 2007 - 22:52 #5
... og du er sikker på, at der er plads på det drev, du prøver at installere på?
Avatar billede hille69 Nybegynder
14. januar 2007 - 09:17 #6
Point går til nva for henvisningen til artikel 954 og Dr. web løste opgaven... tk til alle for hjælpen..
Avatar billede hille69 Nybegynder
14. januar 2007 - 09:24 #7
Nva - det er vel kun muligt at tildele dig pointene - hvis du i stedet for kommentar kommer med et svar.. ? lav et svar og 200 point is comming your way..
Avatar billede nva Praktikant
14. januar 2007 - 10:37 #8
Glæder mig du fik det ordnet :)