Avatar billede sj.netomia Nybegynder
11. januar 2007 - 10:38 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Kan MS Outlook 2007 håndtere større postkasser end 2003

Hej Eksperter.

Jeg vil høre om der er nogen kan som svarer mig på mit spørgsmål omhandlende Micsosoft Outlook 2007.

Kan Microsoft Outlook 2007 håndtere større postkasser end Microsoft Outlook 2003 kunnne. ? Her tænker jeg på størrelse i gb.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede permor7 Nybegynder
20. januar 2007 - 01:40 #1
Hej

Jeg vil mene at du angiver størrelsen på den enkelte postkasse på den mailserver du er tilknyttet. Drifter du ikke selv din server, skal du have fat i din mailhost for at få oplysninger om din maksimale postkasse størrelse.

Der er ikke nogen øvre grænse nå mailen er kommet ned på din pc lokalt, men ligger den på en server skal du finde begrænsningen der!

Den normale størrelse på mailbokse ligger fx. hos tdc på ca. 10mb, men andre kan snilt have 20mb eller mere.

permor7
Avatar billede permor7 Nybegynder
20. januar 2007 - 21:39 #2
Hej

Jeg vil mene at du angiver størrelsen på den enkelte postkasse på den mailserver du er tilknyttet. Drifter du ikke selv din server, skal du have fat i din mailhost for at få oplysninger om din maksimale postkasse størrelse.

Der er ikke nogen øvre grænse nå mailen er kommet ned på din pc lokalt, men ligger den på en server skal du finde begrænsningen der!

Den normale størrelse på mailbokse ligger fx. hos tdc på ca. 10mb, men andre kan snilt have 20mb eller mere.

permor7
Avatar billede sj.netomia Nybegynder
21. januar 2007 - 16:56 #3
Hej det jeg mener, er flg. kan Outlook 2007 indeholde flere mails på harddisken end 2003 versionen. Den syntes jeg nemlig konstant løber mod loftet.
Avatar billede leif Seniormester
21. januar 2007 - 18:18 #4
Hvad kører du af Filsystem og hvor stor har du da din mailbox ?
Avatar billede leif Seniormester
21. januar 2007 - 18:21 #5
Da man i følge http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive.cfm/646468.html har en max på 20GB hvis man har alle opdateringer
Avatar billede sj.netomia Nybegynder
20. april 2007 - 01:41 #6
lukketid