Avatar billede bagoni Nybegynder
11. januar 2007 - 08:19 Der er 10 kommentarer

jeg kan ikke spille

hey til alle.
hvad sker der få mig kort det lagger i alle spil. har hentet de nye driver og (ati center) ved bare ikke hvad jeg skal gøre det er ikke så gammel et kort det er http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=109900

jeg kan LIGE spille wow men så helder ikke mere det er ikke fedt da det meste jeg bruger min computer til at spille på :(

                                HELP
11. januar 2007 - 08:45 #1
... risiko/chance/mulighed for virus/spyware/Uønskede elemnetr på dit system ?

http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm
Avatar billede loppehund Nybegynder
11. januar 2007 - 09:54 #2
Dit grafikkort egner sig ikke som spillekort, og jeg forstår godt dine spil hoster. Hertil er det klart du ikke kan trække WOW optimalt.

Hvad indeholder resten af din maskine ?

Prøv at sætte opløsninger og andre grafiske indstillinger ned i spillene. Sæt alt på LOW og prøv igen.

Men skal du spille skal du have et bedre grafikkort
Avatar billede bagoni Nybegynder
11. januar 2007 - 09:55 #3
jeg er selv rimlig stor bruger af http://www.spywarefri.dk og har en rimlig sikker computer. er 99.9% sikker på det ikke er det som er mit problem :(
Avatar billede bagoni Nybegynder
11. januar 2007 - 09:58 #4
det er en 3ooo p4 med 1024mb mb ram (pc3200)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
11. januar 2007 - 10:01 #5
Ville nok investere i et bedre grafikkort. Har selv et 9200 kort, og WOW spiller egentlig fint nok.. men mindre jeg er i en stor by som Ironforge. Eller er i Molten Core / Blackwing Lair
Avatar billede mcgoat Nybegynder
11. januar 2007 - 10:01 #6
Så går min fps ned fra 20 til omkring 1
Avatar billede bagoni Nybegynder
11. januar 2007 - 10:02 #7
men kan godt køre wow men det er alt andet..
har du en ide om hvad kort der er godt til spil så ? til en ok pris ?

ps: ok pris=under 1000kr
Avatar billede bagoni Nybegynder
11. januar 2007 - 10:21 #9
jeg takker rigtik mange gange jeg har bestilt http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=184474 så håber vi det hjælper ;)
Avatar billede loppehund Nybegynder
11. januar 2007 - 10:30 #10
husk at lukke her så