Avatar billede toey Nybegynder
10. januar 2007 - 20:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skærm på bærbar

Hej eksperter...

Jeg er ved at købe bærbar, og vil derfor skille mig af med min stationær samt min skærm. Men jeg har stadig en server!
Og til tider kunne det være dejligt med en skærm til denne.

Kan man sætte bærbaren til serveren og bruge skærmen/tastatur fra bærbaren? (Altså er der en video indgang på bærbare?)

Hvis ikke, findes der så en fix og billig måde at klare dette problem på?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
10. januar 2007 - 20:16 #1
en gammle lille 12/14" crt skærm bruges mange steder, og ellers styre den via remote desktop (altså fjernstyre den)
Avatar billede simlau Nybegynder
10. januar 2007 - 20:54 #2
det program der hedder radmin er rigtig godt, hvis man ikke syntes den funktion der er bygget ind i windows er god nok.
Avatar billede toey Nybegynder
11. januar 2007 - 07:50 #3
Jeg bruger selv RDP. Men gunden til at jeg stadig gerne vil have en skærm sat til, er når man skal in I bios eller hvis serveren crasher
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. januar 2007 - 12:02 #4
så må du ud og finde en fysisk lille skærm, du kan ikke sætte din bærbare til og bruge skærmen fra den.
Avatar billede toey Nybegynder
11. januar 2007 - 16:19 #5
Så jeg slipper altså ikke for at skulle have en lille skærm stående på loftet til nødstilfælde?

Jeg takker mange gange...
200 points til Niels_Hansen
Avatar billede niels_hansen Praktikant
11. januar 2007 - 16:58 #6
en halvdefekt lcd skærm kan sagtens bruges (så du skal bare finde en der har en med en masse pixel fejl, eller hele linier der er defekte ;) )