Avatar billede ivanpaaskesen Nybegynder
24. maj 2001 - 16:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan bootes via USB-porte ??

Hvordan booter man fra en ekstern USB-harddisk ??
Jeg har en indstilling i BIOS, der hedder USB-FDD, men den virker ikke ??
Endelig har jeg en Dexxa Mini USB-mus.
Hvordan indstiller jeg hastighed mv. på den??
Der følger ingen speciel driver med, da den uden problemer detekteres af Windows (98).
Avatar billede rickypriv Nybegynder
24. maj 2001 - 16:30 #1
Mus: Start -> indstillinger -> kontrolpanel -> mus..
Avatar billede ivanpaaskesen Nybegynder
24. maj 2001 - 16:38 #2
I kontrolpanel har min Logitech mus erstattet den \'normale\' museikon med en speciel Logitech-ikon, som når den åbnes kun åbner mulighed for at indstille denne mus ???

Avatar billede rickypriv Nybegynder
24. maj 2001 - 16:43 #3
afinstallerer software til Logitech.. fjern alle mus fra enhedshåndterign:
Højreklik på Denne computer -> Egenskaber -> fanebladet Enhedshåndtering.
Avatar billede ivanpaaskesen Nybegynder
24. maj 2001 - 21:48 #4
Du havde ret - det løste problemet med USB-musen.
Det eneste problem er så blot, at jeg er nødt til at indstille musen en gang for alle, men det må jeg vel leve med ??