Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. januar 2007 - 17:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

søger vin/øl smagnings arrangement på Fyn (jan/feb/marts/arp)

da min far snart har fødselsdag er jeg på udkig efter om det var muligt at finde et øl/vin smagnings eller lign arranggement på Fyn inden for de nærmeste måneder. har checket nettet men syntes ikke lige der var noget brugbart.

øl arrangement har første prioritet

links/adresse eller tlf på/til arrangement tak
Avatar billede Trez Seniormester
11. januar 2007 - 07:45 #1
http://www.olakademiet.dk/page.asp?pid=14&mid=3&sub=3&fid= og få samlet nok folk, så koster det ingen penge og der er mange slags øl
Avatar billede cyberspace Nybegynder
11. januar 2007 - 09:38 #2
Ganske ok side - har tidliger checket den. Det kommer nok til at knive med at få samlet en flok mennesker - men ellers et godt foreslag
Avatar billede cyberspace Nybegynder
15. januar 2007 - 08:57 #3
Nå kommer hvist ikke videre - lukker :(
Avatar billede sbe Nybegynder
17. januar 2007 - 11:36 #4
Halløj. Prøv at ring til Vignoble i Odense. De har hele tiden arrangementer. Nogle gange kurser over flere dage og andre gange bare en aftensmagning. Nogle arrangementer omhandler øl - andre whisky, vin eller andet. Du kan også melde dig til en nyhedsmail, så du får besked om arrangementer. Tlf. 63 12 09 95. Jeg har lige fået den nyeste mail og de har f.eks. lige nu gratis billetter til Wining & Dining messen i Odense Congress Center d. 2-4. februar, hvor der sikkert også vil være tonsvis af øl.