Avatar billede spawn112 Nybegynder
10. januar 2007 - 14:48 Der er 7 kommentarer

CD Key i WinXP pro

Hej Alle...

Jeg har mistet mit cover til min winxp og dermed min cd key! jeg står og skal formater min pc og vil gerne vide hvordan/hvor jeg kan se min cd key inde i windows, så jeg kan få den noteret, inden jeg formater?

Mvh Spawn
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. januar 2007 - 14:52 #1
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. januar 2007 - 14:53 #2
Eller dette program, under secrets-http://www.gtopala.com/about_siw.html
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
11. januar 2007 - 15:02 #3
Fandt du nøglen?
Avatar billede spawn112 Nybegynder
12. januar 2007 - 08:26 #4
Nej...desværre finder de et andet nummer...jeg kan huske starten af min key og det er ik den jeg får :(
Avatar billede nva Praktikant
12. januar 2007 - 08:39 #5
De 2 programmer finder den key som din XP er installeret med - den key du husker er IKKE den du kører med. Måske skyldes det at din pc var præ-installeret da du fik den? Så kan keyen sagtens være en anden end den du har fået med - det var det på min egen pc.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
12. januar 2007 - 09:17 #6
Har selv en Dell pc - keyen der ligger på den er ikke identisk med den der sidder ovenpå maskinen, har haft formateret flere gange uden problemer-uden at bruge den såkaldte originale.
Avatar billede nva Praktikant
12. januar 2007 - 09:23 #7
Da jeg formaterede første gang kunne jeg ikke bruge den key, som den var installeret med da jeg modtog den - jeg skulle bruge den der stod på et ægthedscertifikat som sad på kabinettet. Så du kan være heldig at den oprindelige key stadig virker, men sikker kan du ikke være.