Avatar billede lamer Nybegynder
10. januar 2007 - 09:34 Der er 4 kommentarer

WinAmp visualization på ekstern skærm?

Bruger WinAmp 5.x til festen og har fundet nogle fede visualizations som jeg gerne vil vise på væggen via min projektor.
Men jeg kan ikke få det til at virke? Viser hele pc billedet (inkl. windows/desktop etc) på projektorer - jeg er kun interesseret i at vise selve visualiseringen.
Det virker fint med film - her vises kun filmen....

Er der en setting jeg har overset? Eller skal jeg bruge et plugin eller et andet program?
Avatar billede djmaster Nybegynder
12. januar 2007 - 13:07 #1
Den viser altså noget af visualization'en, men ikke fuld skærm?

Hvilket slags kabel bruger du mellem PC'en og projektoren?
Avatar billede lamer Nybegynder
12. januar 2007 - 13:48 #2
Ja, den viser hele skærmen (inkl. winamp, windows desktop etc). Jeg ønsker kun at vise selve visualisering - på samme måde som det virker med video/dvd
Jeg bruger et s-vhs kabel
Avatar billede djmaster Nybegynder
12. januar 2007 - 15:29 #3
hmm, tror det er fordi projektoren ikke er valgt som primær skærm så.

Prøv at gå ind i indstillinger for skærmen, og vælg avanceret(højreklik på ,skrivebordet), dette gør du mens du også har signal til projektoren. Det skal du finde noget der hedder skærme tror jeg (jeg bruger ATI Catalyst), og der skal du have valgt projektoren som primær skærm.

Så tror jeg det vil virke
Avatar billede lamer Nybegynder
15. januar 2007 - 14:39 #4
Virker ikke. Det er en Dell laptop der brugere sine egne drivere (og dermed ikke nyeste Catalyst ting). Jeg venter på Vista - måske der kommer nye drivere i forbindelse....