Avatar billede delin Nybegynder
09. januar 2007 - 21:00 Der er 4 kommentarer

Problem med sletning af mappe

Hej eksperter.

Jeg har et lille problem med en mappe på min computer.

Mappen indeholder 2000+ filer, når jeg scanner med mit virusprogram finder jeg virussen worm.allaple.a i én fil, resten af filerne kan ikke scannes da de bliver sprunget over.

Mit virusprogram prøver 3 følgende handlinger: Desinficer, karantæne, slet... ingen af dem fungerer imidlertidigt.

Jeg kan ikke åbne mappen da jeg får en besked om adgang nægtet, det samme gælder hvis jeg prøver at slette mappen.

Jeg har prøvet at scanne og slette i fejlsikret tilstand, det gør ingen forskel, ej heller mit forsøg med rmdir.

Det virker som om, at alle handlinger der foregår inde i mappen ikke kan lade sig gøre. Er der nogen der har nogen gode råd?
09. januar 2007 - 21:05 #1
... Samme i fejlsikker tilstand ?
Avatar billede uffesteenberg Novice
12. januar 2007 - 15:51 #3
Nej, nok en god idé at få ordnet regnskabet inden man opretter nye spørgsmål..
12. januar 2007 - 19:53 #4
*GH*