Avatar billede dafox Nybegynder
09. januar 2007 - 13:30 Der er 3 kommentarer

Fliks ASP.NET programmør

Hva syntes i om mit design, det er endnu ikke fuldændt.

http://test.fliks.dk
Avatar billede dafox Nybegynder
09. januar 2007 - 13:48 #1
jeg kan godt se jeg manger en fast brede et sted... har jeg lige luret.
Avatar billede gentlebug Nybegynder
10. januar 2007 - 22:48 #2
Jeg syntes der er meget tekst der "flyver" ville gerne se nogle kasser, eller evt noget grafik, det er blot tekst.
Jeg forstår ikke helt din pointe med forsiden, hvorfor skal jeg som det første jeg ser på din side få at vide hvad min ip og klokken er?
- personligt ville jeg starte på "lige nu"  som så er ret tom for tiden..?

samtidigt kan jeg godt lide den detalje med "9 Klasse 1992 - 2003"
du har simpelthen gået i 9 klasse i 9 år?

uddyber gerne :)
Avatar billede kennedk Nybegynder
15. januar 2007 - 15:07 #3
jeg synes det ser ok nice ud i IE, men i FF virker det hat.

Du burde at få styr på din CSS ;)