Avatar billede themosh Nybegynder
09. januar 2007 - 11:12 Der er 4 kommentarer

Php programør søges!

Hej,
Jeg søger en partner til et webprojekt. Personen jeg søger er nok mest en typisk studerende der gerne vil arbejde lidt ved siden af. Der er ikke tale om aflønnet arbejde men at du kommer til at eje 30% af websiden og dermed får du 30% af overskudet eller ved salg af siden. Jeg skal nok tage mig af alle udgifter til webhotel, så det eneste du har i klemme er den tid du bruger. Når websiden først er lavet er der ikke det store arbejde i det for dig, da du kun skal sørge for vedligeholdelsen af siden og stå til rådighed ved errors og sådan. Der vil komme nogle flere tiltag til siden men det sker først efter lang tid.

Målet er at tjene penge på siden. Hvordan jeg vil gøre vil jeg ikke fortælle her.

Websiden er ment som et supplement til folkeskole elever samt HF,HTX,HHX,HG,GYM studerende. Jeg vil i kraft af mit studie til folkeskole lærer fungere som den online lektiehjælper på websiden. Samt jeg vil lave alt indholdet på siden så det bliver mere tilgængelig for børn og unge.

Der er nogle forskellige monduler der skal laves, og her er de i prioteret rækkefølge.

Mondul 1
Først og fremmest så skal CMS systemet hvor jeg kan oprette menuen og lave undersider i menuen sådan jeg hurtigst muligt kan komme igang med at uploade materiale til siden. Det kommer nemlig til at tage lang tid med alt det materiale jeg har.
Når først det er på plads haster det ikke så meget igen med de andre ting.

Mondul 2
Søge funktion, alt materiale på websiden skal der kunne søges på. Denne funktion er vigtig da der vil være rigtig meget materiale på siden når jeg bliver færdig med at uploade.

Mondul 3
Forum med bruger login.

Mondul 4
Besøgs tæller. Vi skal kunne dokumentere hvor mange unikke bruger og hvormange der kommer tilbage og hvilke sider der er mest besøgte. Og Jeg vil også gerne have en statestik fra bruger login om hvor i landet de fleste brugere kommer fra.

Mondul 5
Tidslinien. Dette mondul er meget vigtigt da det er en af de ting der adskiller denne side fra de andre. Vi skal lige slå hovederne sammen om hvordan den skal laves når tiden kommer.

Mondul 6
Der skal være en månedlig konkurence på websiden hvor brugerne skal kunne svare på et matematisk/fysik/kemi/bio/geografi spørgsmål og alle besvarelserne skal jeg så have for at udvælge en vinder. Jeg har en sponsor allerede, de vil dog først være behjælplige med præmier når vi har 300 unikke besøg om måneden.

Dette er et projekt der tager tid, men der er også stort potentiale i projektet da der hele tiden kommer større og større fokus på folkeskolen.

Msn: tordengok@hotmail.com
Mvh Christian
Avatar billede trophymanager Nybegynder
10. januar 2007 - 15:02 #1
Lyder meget godt, har ikke selv tid men ville da lige sige det tager rundt regnet 5 minutter at smide statistik på et site så du burde sætte det højere op i programmet :) (tænker på modul 4)
Avatar billede themosh Nybegynder
14. januar 2007 - 11:03 #2
http://www.intramedia.dk/default.aspx?pageid=22

Disse her de ting jeg skal bruge på min side, men jeg har ikke lige 12.000+ moms til at skeje ud. Men det giver et godt indblik i hvad jeg skal bruge. Kom nu gutter!
Avatar billede terkel-g Nybegynder
02. marts 2007 - 21:35 #3
Tjah det lyder da godt... men har bare ik tid. skal nå at lave et par hjemmesider. så har ik lige tid =(
(ps og ved heller ikke om du tør have en 13 årige til at lave det hehe)
Avatar billede themosh Nybegynder
13. juli 2007 - 10:52 #4
fandt en et andet sted