Avatar billede digitalmann Nybegynder
09. januar 2007 - 10:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

1 sides bruchure over 2 PC systemer

Hejsa
Jeg skal bruge en brochure over 2 PC systemer.

Er der en som kan lave et layout, eller har en liggende, der kan bruges som skabelon?

Der skal være plads til 2 billeder af systemerne, og plads til lidt tekst om disse.

Gerne med plads nedest til opgraderingsmuligheder (CPU, RAM, Harddisk, Software osv.)
Og nederst skal der være plads til Logo.

Det skal gerne være lavet så jeg kan rette i det i Word eller Photoshop.

Er der en som har en færdig skabelon som blot skal udskiftets med andre billeder og tekst (uanset hvilken vare den er beregnet til) kan det sikkert gøre det.
Avatar billede itechnic Nybegynder
10. januar 2007 - 21:40 #1
Er du stadig interesseret, så er du velkommen til at kontakte mig på kontakt@itechnic.dk.

Vi kan muligvis være behjælpelige.
Avatar billede rasmusthomsen Nybegynder
10. januar 2007 - 22:24 #2
hey digitalmann, det kan vi lave for jer, for en billig penge. Men send mig en mail på rasmus.thomsen@sr2media.dk, så kan vi snakke nærmere.

Rasmus Thomsen / sr2media.dk
Avatar billede lajlev Nybegynder
12. januar 2007 - 18:04 #3
Hvis du sender billeder og tekst, så vil jeg gerne sende et forslag.

Mvh Michael / mail@osweb.dk
Avatar billede digitalmann Nybegynder
08. juli 2007 - 20:49 #4
Jeg fik aldrig dit forslag lajlev ?

Så jeg lukker, men skriv hvis du stadig kan finde tid til det :-)