Avatar billede 2pretty4u Mester
09. januar 2007 - 10:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sammenkobling mellem Windows Outlook og MacOS mail

Kære Eksperten

Jeg har hidtil brugt en computer med Windows styresystem. Dog ville jeg udvide horisonten og derfor bevæge mig ind i MacOS verdenen. Mit problem er at jeg meget gerne ville have min Outlook (windows) kalender, aftaler, mails, kontaker etc. medover på min nye apple computer. Er dette muligt? Kan man bare overføre *.pst filen fra outlook over i mac'en? Hvis ja, hvordan og hvor skal den ligge?

Tusind tak

Mvh

Stefan
Avatar billede ferdinand.k Mester
10. januar 2007 - 12:54 #1
mon ikke du kan bruge dette til noget?
http://www.grouplogic.com/products/extreme/overview.cfm
Avatar billede 2pretty4u Mester
15. januar 2007 - 12:46 #2
Dette kunne desværre ikke bruges.
Avatar billede zantiago Nybegynder
15. januar 2007 - 15:15 #3
Hvis du klikker på Import i Apple Mail, kan du se forskellige måder at importere på.
Der er en som hedder Outlook Express - så om ikke anden kan du vel først flytte dine mails derover.
Avatar billede 2pretty4u Mester
05. november 2008 - 16:04 #4
sf