Avatar billede jpal Nybegynder
08. januar 2007 - 20:03 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

DVI Pinout

Hej

Jeg er igang med en lille ombygning herhjemme, i den forbindelse trækker jeg et DVI Kabel fra det ene rum til det andet og montere stik i væggen så det er lige til at lave Plug'n'play :o)
Men jeg har lige en lille opgave foran mig, jeg skal have samlet stikkene manuelt altså have dem loddet. Jeg mangler derfor et DVI Pinout der er til at finde ud af ??

Mvh.  Jpal
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
08. januar 2007 - 20:04 #2
:)
Avatar billede 7degreez Praktikant
08. januar 2007 - 20:05 #4
haha ;)
Avatar billede 7degreez Praktikant
08. januar 2007 - 20:05 #5
google er stadig den fortrukne ;)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
08. januar 2007 - 20:06 #6
>>7degreez: det er utroligt hvad google kan finde til een når man bare søger rigtigt ;)
Avatar billede jpal Nybegynder
08. januar 2007 - 20:27 #7
køre den direkte altså pind til pind, eller bliver der krydset over nogen steder ??
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
08. januar 2007 - 20:29 #8
det skulle meget gerne køre direkte :)

er ikke helt 100% sikker så du må ikke lige hænge mig op på det...
Avatar billede 7degreez Praktikant
08. januar 2007 - 20:29 #9
ja følger bare skemaet slavisk ;)
Avatar billede jpal Nybegynder
08. januar 2007 - 20:33 #10
Det er pænt vigtigt at det bliver gjordt på den rigtige måde, da kabler er muret ind i væggen :o)  men jeg kigger lige på det, findes denne side også på dansk ?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
08. januar 2007 - 20:39 #11
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
19. januar 2007 - 19:29 #12
status? :)