Avatar billede greasy Nybegynder
08. januar 2007 - 18:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

henter netværksadresse, men får aldrig en!

Hejsa

Er løbet ind i et problem:
Har lige geninstalleret kærestens bærbare med winxp. Før det kunne hun godt være på det trådløse netværk og det samme kunne jeg med min. Efter geninstallationen ville hendes bærbare ikke gå på det trådløse netværk længere... Jeg har installeret et lille utillity program som kommer fra netkort producenten og når det kører kan jeg godt finde netværk men der bliver aldrig tildelt en adresse! og så søger den bare igen osv osv.

Hvorfor dur det lige pludselig ikke? har ikke ændret på kryptering eller noget, og det samme utillity program var også installeret før jeg lavede geninstallation.

håber en eller anden kan hjælpe mig

vh - Anders
Avatar billede robotten Praktikant
09. januar 2007 - 09:51 #1
Hvad for en model bærbar er det? Har oplevet det samme problem, der hjalp det at hente den sidst nye netkortsdriver på producentens hjemmeside.
Avatar billede 7degreez Praktikant
09. januar 2007 - 11:37 #2
lyder som om routeren ikke uddeler en ip, har du tjekket den?
Avatar billede greasy Nybegynder
09. januar 2007 - 17:01 #3
det er en amitech, og mht driver er det den sidste nye der er installeret... ->7degreez : som sagt har jeg ikke rørt ved opsætning af hverken router eler andet... så hvorfor det ikke dur nu forstår jeg bare ikke
Avatar billede robotten Praktikant
09. januar 2007 - 22:07 #4
Dumt spørgsmål, men du har slukket routeren i ca. 20 sek., og derefter tændt den igen?
Avatar billede greasy Nybegynder
10. januar 2007 - 16:35 #5
lukker