Avatar billede jakap Nybegynder
08. januar 2007 - 17:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

windows genstarter

Hej allesammen..

Hvad kan det skuldes at når jeg slukker computeren normalt, så nogen gange begynder den automatisk at genstarte, lige efter den er lukket ned..??

Mine temperaturer er gode, og tror det er noget software der gør dette.. !!

??

Hjælp mig :-)

Mvh Jakob
Avatar billede airillusions Nybegynder
08. januar 2007 - 17:34 #1
Jeg har/har haft samme problem, det skyldes at min pc er forbundet til en router. Hvis jeg skynder mig at tage stikket ud af routeren efter pc'en er slukket, så genstarter den ikke.

Aner ikke om der findes et svar på dette - eller om det overhovedet er tilfældet her.
Avatar billede jakap Nybegynder
08. januar 2007 - 18:12 #2
Det kunne godt være.. Jeg er også forbundet til en router..

Men lyder mærkeligt hvorfor dette har nogen betydning.. men prøver lige :-)

Mvh Jakob
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. januar 2007 - 19:06 #3
hvis det virker, altså at pille stikket ud til routeren, så prøv at check i bios, om "WOL" er slået til..(wake up on lan)
Avatar billede jakap Nybegynder
08. januar 2007 - 23:59 #4
Jeg har tjekket i bios om wol er slået til, men kunn eikke findedet:-(

jeg har også lige noget andet som i måske kan hjælpe mig med..

Det er fordi jeg har et Nzxt Lexa kabinet, hvor der er lcd displat foran, med graderne fra 3 sensorer..

Det er bare at den ene sensor, er brændt i spidsen, måske fordi jeg har taget den i cpu metal omkredsen.. :-) Den viser derfor en forkert temp.. nogen gange viser den 70 grader, og andre gange 25.. den er helt gal da jeg har undersøgt atr den var 50--

Kan man evt klippe spidsen af, eller andet.. ??

ved godt det er lidt off topic, men villelige høre, da jeg helst vil have at alt funker på min pc, da den er temmelig ny :-)

Mvh Jakob
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. januar 2007 - 16:37 #5
hvorfor hjælpe når du har lukket spm´let, og taget point selv.??
Avatar billede jakap Nybegynder
09. januar 2007 - 17:18 #6
Ups, men jeg er faktisk ret ny herinde, :-) og har ikke helt tjek på dette system, da jeg ikke mener at det er særlig bruger venligt..

Hvorfor er points egentligt så vigtig.. ?? hvad kan man bruge dem til.. ??
09. januar 2007 - 19:43 #7
Generelt -> http://expfaq.1go.dk/