Avatar billede bobirgit Nybegynder
08. januar 2007 - 16:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad er det for en logfil ""GetBuddyPropertiesFromStoreMember"

Hej med jer.

Jeg har pludseligt fået en txt. fil i min mappe "modtagne filer", den i hvor div. ting jeg får sendt via msn, ryger over i. Denne fil har jeg IKKE selv accepteret, altså der er ingen der har sendt mig den (mig bekendt )Kan læse mig frem til, at det er noget der hedder "GetBuddyPropertiesFromStoreMember"

Jeg har ikke sat min historik sat til på msn. Så gemmer ikke samtaler osv. Jeg har som sagt ikke installeret noget, ej heller lavet ændringer i msn og har aldrig set den log fil før i min mappe.

Denne fil der er kommet hedder msnMsgr.txt og indeholder en masse underlige tekster, et uddrag kan være følgende:

"Om denne logfil - MSNMsgr.txt
* Windows Live Messenger 8.0.0812
*
* Denne logfil oprettes på computeren, når indstillingen Forbindelseslogføring
* er markeret i dialogboksen Indstillinger. Du kan deaktivere dennentSink::GetBuddyPropertiesFromStoreMember@002E680C    property = CID, value = 8907189128592054496
[13:04:26.859]        Zone_StoreAdapter CStoreAdapterEventSink::OnStoreInsertMember@002E680C, storeobject = 01F08520, serviceType = Messenger name = rinasc@hotmail.com listType = 2"

Hvad pokker er det, hvor kommer der fra, hvorfor dukker det op lige pludseligt i min mappe?? Kan det være en anden der har sat pc'en op til at tjekker mine samtaler på msn?? Syntes det er underligt.

Some one help meee...:-)

Marie
Avatar billede bobirgit Nybegynder
08. januar 2007 - 16:37 #1
Ps. skal siges, at ovenstående kun er et lille uddrag....Teksten er MEGET lang, men lyder hen af det samme, kun forskellige tidspunkter og andre "venner" der fig. Det spøjse af det hele er, at "rinasc@hotmail.com " som er med i det eks. jeg smed, det er én som jeg ikke har haft på min msn i 1½ år.....hmm?
Avatar billede bobirgit Nybegynder
09. februar 2007 - 18:57 #2
Lukker