Avatar billede huske Nybegynder
08. januar 2007 - 13:23 Der er 3 kommentarer

Problem med online spil med trådløst netværk

Hej..

Jeg har en ADSL-forbindelse fra Cybercity hvortil jeg har tilsluttet et AccesPoint så jeg kan bruge det trådløse netkort i min bærbare pc..

Jeg sidder sammen med min kammerat og vil gerne spiller Counter-Strike online, men så opstår der et problem..

Vi kan sagtens spille begge to på samme tid, men vi kan ikke spille på samme server..

Hvad kan dette skyldes? Jeg har selv en ide om, at det kan have noget at gøre med AccesPointet, men ved ikke lige hvad det kan være?

På forhånd tak, Mikkel Rasmussen
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
08. januar 2007 - 13:38 #1
Vil gætte på du kun har en ip igennem den router.. og man kan vidst ikke spille 2 på samme tid på en server.. er mit gæt, evt ring og snak med cybercity
Avatar billede huske Nybegynder
08. januar 2007 - 15:00 #2
Synes bare jeg har gjort det før hjemme hos mine forældre.. De har det samme..

Men jeg vil da prøve og høre cybercity så..
Avatar billede huske Nybegynder
08. januar 2007 - 17:16 #3
Det hjalp ikke, andre der har en mulig løsning?