Avatar billede arnely Novice
08. januar 2007 - 09:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke afspille Media- lyd/videofil

Efter og have fået instaleret et nyt grafikkort, kan jeg ikke aspille Windows Media-lyd/video filer mere.
Jeg ser kun viedoen i to eller tre farver.
Kan sagtens afspiller andre formater uden problemer.

Jeg ved ikke om det har noget med mit grafikkort og gøre...tro det næppe. For kan se i det her spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/754246?Esession=ad96b7d98fe1da2a11b520139ca45eda
At der er samme problem som hos mig, dog kan jeg ikke løse mit problem ved at følge denne tråd.
Avatar billede kajichu Nybegynder
10. januar 2007 - 21:20 #1
Det kan være noget med de Codecs du har instaleret jeg ville anbefale SLD-Codec Pack.
Avatar billede arnely Novice
11. januar 2007 - 08:17 #2
Problemet er netop løst, ved at afinstalere Medie Player og instalere den igen.
Avatar billede arnely Novice
16. januar 2007 - 10:35 #3
Lukket