Avatar billede leneogjesper Nybegynder
08. januar 2007 - 04:21 Der er 2 kommentarer

Fremtiden for Kabel

Hej...

Har en 8096/512 forbindelse fra DK-TV...
Jeg er ret godt tilfreds med min download hastighed, men savner virkelig en højere upload... De forøger jo af og til hastighederne, men er der nogen her der ved hvilke begrænsninger der ligger på Kabel-teknologien.... Hvor høj hastighed kan man maks skabe med Kabel... både download og upload....?
Avatar billede ksoren Nybegynder
08. januar 2007 - 07:03 #1
http://arstechnica.com/news.ars/post/20060808-7450.html

"The new specifications call for downstream data rates of 160 Mbps (20 MBps) or higher, and upstream rates of 120 Mbps (15 MBps) or higher"

ifølge http://newsroom.cisco.com/dlls/2006/prod_062106g.html tester TDC noget af dette nye isenkram
Avatar billede hjaelp-soges Nybegynder
14. maj 2007 - 16:57 #2
Jeg har Dansk Bredbånd, hjemme der hvor jeg bor 10 megabit/10 megabit garenteret hastighed.

Det er indtil vidre det bedste som jeg nogensinge har haft.

Desuden har jeg IP telefon og Bredbåndstv. med mere end 100 tv kanaler.
Via en boks ved siden af tvet.

- at man skal have kanalen stående på den tv kanal når man skal optage over på DVD eller vidio.