Avatar billede henrik-d Nybegynder
07. januar 2007 - 20:56 Der er 4 kommentarer

C5 ligt netværk opsætning

Hej jeg har c5 kørende på en maskine og vil så gerne have mulighed for at køre det samme prg. på en anden maskine(ikke samtidig) og har delt mappen c5 ligger i og oprettet et netværk
når jeg på klienten går ind i den delte mappe og starter c5.exe
får jeg fejlen "c5txtdat.* missing"
men filen ligger i mappen.
jeg kører med xp pro på begge maskiner.
Avatar billede henrik-d Nybegynder
08. januar 2007 - 16:22 #1
Har selv løst problemt
Avatar billede renegademaster Nybegynder
16. januar 2007 - 11:14 #2
Hej Henrik

Har præcis samme problem, kan se du er "kommet videre", må man evt få løsningen?

m.v.h.
René
Avatar billede henrik-d Nybegynder
16. januar 2007 - 15:26 #3
Ja det må du godt du skal mappe et drev, op i funktioner og oprette et netværksdrev
grunden til at fejlen komer er fordi at stien bliver for lang.

håber det lykkes for dig
Avatar billede renegademaster Nybegynder
16. januar 2007 - 15:36 #4
kanon tak for det henrik :)