Avatar billede jimmy_riis Nybegynder
07. januar 2007 - 20:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kopier filer fra FTP server.

Hejsa.
Hvad er det der gør at jeg ikke kan kopiere filer fra ftp serveren til egen Pc ??
Og kan jeg gøre noget ?

Oftest får jeg beskeden at der ikka kan oprettes forbindelse, til trods for at den har været igang med at kopiere i en rum tid.
Andre gange for jeg beskeden at jeg ikke har rettigheden til at gøre det.
Avatar billede bjarne-b Nybegynder
29. januar 2007 - 21:12 #1
Hvilken udbyder har du? Hvis du har one.com, kan du via deres hjemmeside - kontrolpanel - filemanager, hente filerne ned.
Avatar billede jimmy_riis Nybegynder
02. januar 2015 - 19:29 #2
lukket