Avatar billede bliddo Nybegynder
23. november 1999 - 14:00 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Partition Tool i Win2000

Er der nogen der kender et godt partitionerings værktøj der virker i Win2000? Der skal selvfølgelig gerne være resize muligheder i det...

Avatar billede spacey Nybegynder
23. november 1999 - 14:16 #1
Hvad med partionmagic???

Eller fungerer det ikke i win2K.
Avatar billede bliddo Nybegynder
23. november 1999 - 14:18 #2
Nej, det virker desværre ikke i Win2K.

Det er ellers mit foretrukne tool!!
Avatar billede spacey Nybegynder
23. november 1999 - 14:38 #3
ok
Avatar billede herskegut Nybegynder
23. november 1999 - 20:09 #4
er det 5.0 eller 4.0 ??
Avatar billede bliddo Nybegynder
23. november 1999 - 21:46 #5
Jeg har forsøgt med begge to. Begge kommer med en besked om at der kun understøttes WinNT 4.0.
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
24. november 1999 - 10:30 #6
Ja så brug DOS versionen fra en diskette, den virker hver gang da den kører DOS... den kan lavet sammen med installationen af PM4... det skulle værer point vær !

LBM
Avatar billede gnarf Nybegynder
24. november 1999 - 12:00 #7
hehe, ja men du kan jo ikke få point cyberlalle hvis du kun svarer som kommentar....
Avatar billede mikroman Nybegynder
24. november 1999 - 13:03 #8
Ellers prøv System Commander! Det er også et partitionerings værktøj.

M.V.H.
Mikroinstruktøren
Avatar billede bliddo Nybegynder
24. november 1999 - 13:10 #9
Til Cyberlalle: Jeg har allerede prøvet med dos versionen, men når det kommer til at "resize" Win2000 partitionen sker der fejl og operationen afsluttes. Én gang lykkedes det mig at få en "Resize" gennemført, men efter reboot viste det sig at NTOSKRNL.EXE var blevet beskadiget....Doh!!

Til Mikroman: Jeg vil prøve at finde System Commander og give det en chance.
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
24. november 1999 - 14:05 #10
Ja det har ikken noget med Win2000 at gøre at PM4 ikke kan resize men med in HDD... køb en ny eller få den givet et eftersyn ...

LBM