Avatar billede Daniel.E Praktikant
07. januar 2007 - 06:50 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

billig og nem webhosting

findes der noget billigt produkt hvor man lejer en server med mulighed for at hoste domainer, og sælge dem?

der er for meget arbejde i at købe maskiner, og sætte alt op selv... udover det så er jeg heller ikke supermand til linux eller windows på det niveau...

håber der er nogle som kan hjælpe, eller kender noget super smart :)
Avatar billede serverfriend Nybegynder
07. januar 2007 - 11:07 #1
prøv at se om http://www.1und1.de/ har noget du kan bruge
Avatar billede agermose Nybegynder
07. januar 2007 - 12:13 #2
det kan være en bedre ide at kigge på at blive forhandler hos en af de mange udbydere. Så slipper du for alt ansvar og får formentlig et bedre setup end hvis du lejer en server og kører alt derfra.

/Jan Agermose
Avatar billede moocher Nybegynder
07. januar 2007 - 15:41 #3
dreamhost.com bruger det selv og jeg synes det kører som en drøm...
Avatar billede tigertool Nybegynder
07. januar 2007 - 16:06 #4
jakobjp.com
Avatar billede theprofessor Nybegynder
08. januar 2007 - 16:24 #5
for at sælge domæner skal du være godtkendt som registrator i et EU land.
For at sælge servere (hardware? eller software?) skal du være momsregistrrerede, har en "merchant account" i banken (kan tage imod kreditkortindbetalinger) og har kaution/kapital deponeret hos banken eller. kassekredit el. lån.
Avatar billede punnishment Nybegynder
08. januar 2007 - 22:46 #6
hvorfor kører alle de billige host udbydere der tilbyder over 100GB månedlig trafik på linux? Kan det virkelig passe, at der ikke findes nogle der også understøtter microsoft (asp, asp.net, ms sql etc.)
Avatar billede cybermike Nybegynder
17. januar 2007 - 09:29 #7
vb2: Jeg har nogle produkter til præcist det du forespørger der. Hiv evt fat i mig på mail@mc-solutions.dk / 405 11 627

punnishment: Ganske simpelt fordi det er det bedste produkt, og hvorfor i alverden snakker du om 100gb/månedligt? Urealistiske store tal du kaste på bordet, der er _ingen_ billighosting sites der vil tillade dig at suge 100gb om måneden, eller igen...det kommer jo så an på hvad du mener der er billigt og hvilken kvalitet vi snakker om.
Avatar billede punnishment Nybegynder
17. januar 2007 - 12:15 #8
cybermike:
Det er der ellers rigtig mange der internationale hosting selsskaber der gør? Jeg har set eksempler på 500GB, så jeg synes nu ikke 100GB ser urealistisk højt ud. Disse hosting selskaber tilbyder som regel at hoste flere domænenavne under samme konto, hvor du har rigtig meget kontrol over din konto. Du kan eksempelvis installere komponenter, have flere ftp-adgange og styre en masse andre ting.
Mit spørgsmål var bare hvorfor sådanne hosting selskaber ikke findes med understøttelse til microsoft produkter, men jeg mener faktisk at have set sådanne hosting selskaber siden sidst, de var blot lidt dyrer.