Avatar billede haurum Nybegynder
07. januar 2007 - 03:30 Der er 5 kommentarer

Vurdering af Lifehack

Det ville være fantastisk med lidt feedback på Lifehack.dk, både hvad angår design, funktionalitet og koncept. :-)

All the best,

Jonas
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
07. januar 2007 - 14:43 #1
Designet er meget ok bortset fra at teksten er lidt gnidret, ellers udnyter du godt pladsen på siden.

Så Fonten ville jeg øgre tydligere ellers synes jeg designer er meget pænt og stilfuldt ihvertfald hvad angår farver.

Rent strukturmæssigt er siden også ganske fin det er nemt at finde de enkelte elementer på siden (header, menu og indholdsdelen).

Selve konceptet forstår jeg ikke helt. Er denne side et forum hvor alt mellem himme og jord kan diskueres?  i så fald synes efterhånden webben boomer med den slags forums.

Jeg synes i så fald at du bør overveje éet tema for dine forums.

JEg smider et svar du kan blot afvise hvis du mener.

mvh
mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
07. januar 2007 - 14:45 #2
Jeg synes simpelthen inddeling af de forskellige temaer der kan diskuteres på din side gaber over alt for meget (du er nød til at inddele i hovedtema såsom IT/Teknologi, Samfund, Sex & Samliv osv osv.).

mvh
Mads
Avatar billede madeindk Nybegynder
07. januar 2007 - 17:48 #3
Designet: Nøj, hvor er det lækkert :-) Thumbs up! Det er for lækkert det banner - din farvesammensætning er så lækker og så Web 2.0 agtige farver. Behageligt for øjene osv. - det design burde du ihvertfald holde fast i efter min mening.

Funktionalitet: Lækker opstæning, nem at finde ud af - alt det gode må jeg sige.

Hold fast i dette, det er for lækkert. Nu sidder jeg på 1280 x 1024 og nu kan jeg ikke lige overskue at suge dit CSS ned og se hvor bredt dit banner er, så jeg vil lige høre dig - hvor bredt er dit banner?

Smider lige et svar, så du kan give point hvis du synes du kan bruge mit svar til noget.
Avatar billede n-design Nybegynder
10. januar 2007 - 15:14 #4
Til dem der kunne ønske sig at bruge forummet kan i downloade det her: www.getvanilla.com
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
11. januar 2007 - 20:37 #5
Køre også på 1280 x 1024 (x2) og det ser ud til banneret er ca. 1280 ;9 træk winduet ud over
2 skærme og den stopper v. den første..

Men jeg syntes det ser flot ud.. Føler det er rigtig rart at kigge på..
SMOOTH!!!  thumbs up.

MEN!!!  får flg. fejl i bunden af siden.. ellers intet ;)

Notice: Undefined index: REMOTE_HOST in /usr/local/phpbin/php/anti_spam.php on line 11