Avatar billede j_bourne Juniormester
07. januar 2007 - 00:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

skype video (DirectX)

hej,

jeg kan ikke få det til at fungere med video samtale over skype.
Jeg kan ikke se vedkommende og omvendt.
når jeg går ind i indstillinger og herunder video, siger den at mit directx er for gammelt, men jeg kan ikke hente det fordi den ikke vil validere mig.

nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det?
eller kender anden god software til videosamtaler?
(kan heller ikke få det til at fungere med aol og messenger dur ikke da vedkommende har mac)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. januar 2007 - 11:19 #1
Hvorfor vil den ikke validere dig?
Avatar billede j_bourne Juniormester
07. januar 2007 - 11:43 #2
mit windows er ikke originalt.. men den siger ikke noget om det, den standser bare når den gønne bar er kørt helt op ved sidste trin
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. januar 2007 - 12:30 #3
Hvis man ikke har original software, får man ikke hjælp på eksperten - beklager.
Avatar billede j_bourne Juniormester
06. august 2012 - 20:36 #4
jeg købte en original windows.