Avatar billede hillmann Nybegynder
06. januar 2007 - 21:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Xbox 360 kan ikke finde min pc

Jeg er den glade ejer af en xbox 360, som jeg idag forsøgte at connecte til min pc. Min pc finder xbox men xbox kan ikke finde min pc. Er der nogle der kender til dette problem så lad mig høre.
Vh
Bo
Avatar billede swiatecki Novice
06. januar 2007 - 23:30 #1
Er det gennem musik/billeder du søger efter den ? for så skal du, så vidt jeg, ved have Windows media connect installeret på din comuter eller køre media center
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
07. januar 2007 - 12:50 #2
Eller installere Windows Media Player 11 (som har efterfulgt Windows Media Connect...)
Avatar billede hillmann Nybegynder
11. januar 2007 - 12:16 #3
jeg har installeret WMP11 og pc'en finder stadig Xbox men ikke omvendt. man kan køre en test i Xboxen som viser fejl på finding pc....eneste sted den får fejl.
Avatar billede hillmann Nybegynder
07. januar 2009 - 14:10 #4
...