Avatar billede crazysnap Seniormester
06. januar 2007 - 18:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

D-link usb trådløs adapter driver

Hej alle!

Er der nogen af jer som ved om der eksiterer en eller anden driver til en dwl-g122 usb wireless adapter til Vista? Har ikke kunnet finde nogen der virker (den til XP fra D-link virker ikke).. Måske eksiterer der en generel driver til USB-adaptere til Vista som ikke kommer fra D-link?

- Snap
Avatar billede crazysnap Seniormester
08. januar 2007 - 19:33 #1
Lukker spørgsmålet, har selv fundet svaret...

Windows update har tilsynladende kommet med en driver over weekenden som virker til vista. Så til andre der har problemet, gjorde jeg følgende:

1) Installerede driver til dwl-g122 til windows xp
2) Genstartede computeren
3) Satte et netværkskabel i computeren så jeg var på nettet og gik in i device manager. Kunne derinde se der var noget galt med mit trådløse-netkort (illustreret med et gult ikon).
4) Højre-klikkede på ikonet og valgte "update driver". Valgte den skulle søge på nettet efter en driver.

Efter det virkede mit trådløse netværk via usb adapteren.

:)
Avatar billede crazysnap Seniormester
08. januar 2007 - 19:35 #2
--