Avatar billede qnud Nybegynder
06. januar 2007 - 12:37 Der er 1 løsning

Hjemmenetværk

Jeg har lige købt en trådløs router (D-link) og trådløst usbnetkort (D-Link). Min stationære er forbundet til routeren vha. kabler mens den det nye netkort er sat i den bærbare.
Der er xp home på dem begge og internettet kører fint på begge computere.
Men jeg ville gerne have et netværk, så computerne kan dele filer og printer! Jeg har kørt "opret et hjemme- eller mindre kontornetværk" på dem begge. Problemet er bare, at jeg på den stationære kun kan se dens egne delte filer (fx. dokumenter) ikke den bærbares og omvendt!
På begge computere hedder netværket "hjemmenetværk" så det burde kunne finde hinanden!
Det er sikkert en lille detalje jeg har misset, kan bare ikke lige få øje på den!
Avatar billede qnud Nybegynder
06. januar 2007 - 13:11 #1
Fandt selv ud af det ved at gå under start - søg og så søge efter den anden computer!