Avatar billede pedsen Nybegynder
06. januar 2007 - 11:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Auktion System

Hej, jeg har prøvet på at lave et auktion system, men da det gik i kage kiggede jeg rundt på nettet men forgæves, så var det jeg ville spørge om nogen vil hjælpe mig?
Jeg har et online firma hvos folk skal have mulighed for at sætte deres ting til salg... Altså det er rollespils udstyr, smykker og andre lignende ting de skal ha mulighed for at sætte det til salg... jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Mvh
Steffen Pedersen
Avatar billede hberg Nybegynder
06. januar 2007 - 11:58 #1
Du skal ikke regne med at du får lavet noget på point. Hvis du vil have lavet noget ordentligt skal der hårde gryn på bordet.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. januar 2007 - 12:07 #2
Hej Steffen, Der er rigtigt gvad hberg siger. Alternativt kan du sætte et CMS op og installere et af de mange gratis auktions moduler op.

mvh
Mads
Avatar billede pedsen Nybegynder
06. januar 2007 - 19:26 #3
Jeg ønsker ikke noget pro til at starte med, i starten skal det bare være noget hurtigt noget...
Men de gratis auktions moduler, hvor finder jeg dem?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. januar 2007 - 20:20 #4
Hej pedesen,

Du finder disse her:

http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,search/Itemid,35/searchword,auction/cat_id,0/

Men det er nok en fordel at du anvender CMS il det.

Jeg smider et svar du kan blot afivse hvis du mener.

mvh
Mads
Avatar billede pedsen Nybegynder
07. januar 2007 - 09:36 #5
Jeg takker for svaret, men kan desværre ikke hente det der joomla auctionsystem, den melder fejl når jeg vil hente det. Nogle der har andre forslag?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
07. januar 2007 - 23:55 #6
Hvilken fejl får du?

mvh
Mads
Avatar billede pedsen Nybegynder
08. januar 2007 - 09:03 #7
Den melder fejl med at den ikke kan finde filen på serveren og sådan...