Avatar billede jacoba10 Nybegynder
05. januar 2007 - 17:43 Der er 1 løsning

Messenger og Firewall.

Hejsa..

Jeg har lige formateret min computer og sat den til nettet. installeret alle de programmer og virusprogrammer, som jeg havde før..

nu kan jeg bare ikke loggem på messenger.. har prøvet at logge på fra windows messenger, windows 7.5 og messenger Live... men den siger bare følgende:

"Du kan ikke logge på MSN Messenger på nuværende tidspunkt. Prøv igen senere.

MSN Messenger har foretaget flere fejlslagne forsøg på at logge dig på. Din firewall blokerer muligvis Messenger i at oprette forbindelse til tjenesten. Kontroller firewall-indstilningerne. Du kan finde yderligere oplysninger i vejledningen hos forhandleren"

Jeg har prøvet at slå firewall'en fra.. men heller ikke det hjælper :S

Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede jacoba10 Nybegynder
05. januar 2007 - 17:44 #1
Undskyld.. det virker lige pludselig...
lige så snart man er ved at kyle hele lortet ud af vinduet!