Avatar billede frseverin Nybegynder
05. januar 2007 - 17:07 Der er 4 kommentarer

Musik Skratter på mobilen

Hej

Jeg har fået en Nokia 5300 i Julegave, som jeg primært ville bruge som MP3, da min nuværende er rimlig gammel. Så jeg tænkte jeg ligeså godt kunne få en ny Mobil der også fungere som MP3 afspiller, og det skulle efter sigende Nokia 5300 gøre glimrende.
MEN!
Når jeg har lagt musiknumre fra min PC ind på mobilen og vil afspille dem, lyder det som om at numret skratter.
Der kommer nogle meget irriterende lyde, som fuldstændig ødelægger fornøjelsen af numret.
Det gør den på samplige af de numre jeg har lagt ind, men de numre som allerede lå på mobilen afspiller den fint.

Jeg ville høre om nogle af jer kunne hjælpe mig, eller har nogle ideer til hvad jeg måske gør forkert?

Mange Tak
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
05. januar 2007 - 17:22 #1
Er det lovlige numre ?
Avatar billede a1a1 Novice
05. januar 2007 - 17:42 #2
dårligt headset?, om de er "lovlige" eller ej kommer vel ud på et, hvis de normalt lyder OK
;o)
Avatar billede frseverin Nybegynder
05. januar 2007 - 18:41 #3
ja, det er lovlige numre, og det er ligemeget om jeg bruger headset eller højtalere på mobilen
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
05. januar 2007 - 19:35 #4
Jeg har faktisk oplevet, at nogle ikke lovlige musik klip ikke kunne spilles korrekt på forskellige afspillere. Noget med codeks´ne. Men ok, så er den "fejl" kilde jo ryddet af vejen ;-)