Avatar billede jbl Nybegynder
23. november 1999 - 11:50 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Clipping på fixed-width tabel-celler?

Hvordan kan man lave en 100% garanteret vidde på en cell i en tabel. F.eks. hvis man har en tabel på 600 pixels, hvori der skal være 2 celler per row med hver 300 pixels. Mit problem er at selvom man sætter disse til faste-størrelser, så udvider cellen sig alligevel når_man_feks_indtaster_et_meget_langt_ord_som_dette! Cellen skal indeholde standard tekst, dvs. ikke textarea!

Jeg er ikke interesseret i at oprette en million layers for hver tabel!

Avatar billede pingo Nybegynder
23. november 1999 - 11:59 #1
Det kan man ikke!

Det "fasteste faste" du kan sætte er faktiske pixels som 300!
Avatar billede skjoldby Nybegynder
23. november 1999 - 14:21 #2
I Explore <4.0 kan du indsætte et usyntligt break <wbr>
Avatar billede skjoldby Nybegynder
23. november 1999 - 14:22 #3
Hov der mangler noget af mit svar.
Nå men det jeg skrev var at den ikke laver en bindestreg og det virker heller ikke i Netscape - ellers er det et meget fedt lille tag.
Avatar billede pingo Nybegynder
04. januar 2000 - 12:09 #4
jbl: var det ikke snart på tide at få denne lukket?
Avatar billede jbl Nybegynder
10. januar 2000 - 11:06 #5
Ja probloemet blev jo egentlig ikke løst, men tak for hjælpen anyway!