Avatar billede vibs1310 Novice
05. januar 2007 - 11:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke åbne links.

Vores den ene pc vil ikke åbne links. Hvis vi får et link er vi nødt til at kopiere den ind i adresselinien. Men det er lidt besværligt i længden. Så gode råd til at gøre linkene klikbare igen er velkomne. Vi har tjekket at IE er sat som standardbrowser.
Avatar billede kard Nybegynder
05. januar 2007 - 11:31 #1
Avatar billede mickey777 Nybegynder
05. januar 2007 - 12:57 #2
På denne side http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/WinXP/Q_20895286.html

ved

Accepted Answer from bruintje
Date: 02/23/2004 08:55PM PST
Grade: A

er et ligende problem løst ved at anvende den anbefalet løsning.
Avatar billede vibs1310 Novice
05. januar 2007 - 16:59 #3
Kard: Desværre var nøglen der og den havde de rigtige værdier.

Mickey777: Jeg kan ikke se svaret, da jeg ikke er medlem af den side.
Desuden er det ikke helt samme fejl da denne pc slet ikke åbner noget. Det sjove er at jeg godt kan åbne jeres links på hjemmesider, hvor den så åbner i et nyt vindue. Men hvis det er i OE eller fra MSN kan der ikke åbnes.
Avatar billede vibs1310 Novice
05. januar 2007 - 17:08 #4
Jeg har nu nulstillet mine webindstillinger og det har løst problemet.