Avatar billede eskesne Nybegynder
04. januar 2007 - 22:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Har problemer med puteren drenge!

Hejsa!

Har et lille problem med min computer. Den er begyndt at blacke out. Lige pludselig, slukker den bare. Den lukker ikke selv ned eller noget, den slukker bare. Der kan gå lang tid mellem den gør det, og det kan ske mange gange lige i træk. HAr formateret computeren, fordi jeg troede det kunne hjælpe, men den går det stadig. Det må være noget hardware det er galt med.

Nogle ideer om hvad der kan være galt, eller hvordan jeg kan finde ud af det.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
04. januar 2007 - 22:10 #1
Det er værd lige at se efter, om nogle af komponenterne sidder løst.. Ram, Motherboard, grafikkort etc... Det kan være de bare lige skal trykkes godt ned igen.
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2007 - 22:16 #2
Det kunne også lyde som et varme problem. Prøv at tage kabinet-beklædningen af !
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2007 - 22:16 #3
Det kan være at din cpu-blæser er defekt.
Avatar billede nva Praktikant
05. januar 2007 - 08:00 #4
Tjek om du får nogen fejlmeddelelser i din logbog. Se under kontrolpanel-administration.
Avatar billede eskesne Nybegynder
10. januar 2007 - 02:17 #5
Har prøvet at trykke det hele ind, tror ikke det er et kølerproblem, begge kølere kører på fuld skrue. Der er fejlmeddelelser i min logbog, men kan ikke rigtigt bruge det til noget, når jeg vil hente hjælp fra microsoft, får jeg meddelelsen at de ikke kan hjælpe mig.

Kan det være noget strømforsyning? Eller mit graffikkort der er brændt sammen.

Flere gode idéer?
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2007 - 07:36 #6
eller hvis du selv har installeret din cpu,  at du har kommet for meget køle-pasta på !

hvis du kan se noget på skærmen er det ikke dit grafikkort !

hvis computeren starter op er det ikke din strømforsyning.

prøv at kopierer dine fejlmeddelser fra logbogen og post dem her.
Avatar billede eskesne Nybegynder
11. januar 2007 - 04:23 #7
Fejl    11-01-2007    00:51:21    Service Control Manager    Ingen    7023    Ikke tilgængelig    ROUNDERS-HHQKNG

Fejl    10-01-2007    13:43:43    Service Control Manager    Ingen    7023    Ikke tilgængelig    ROUNDERS-HHQKNG

Advarsel    09-01-2007    16:25:04    Tcpip    Ingen    4226    Ikke tilgængelig    ROUNDERS-HHQKNG
Avatar billede eskesne Nybegynder
11. januar 2007 - 04:25 #8
Ved ikke om du får noget udaf dette...

dem her er der mange af... Men dem kan jeg se er fra lige efter jeg formaterede.

Fejl    06-01-2007    19:04:29    cdrom    Ingen    7    Ikke tilgængelig    ROUNDERS-HHQKNG
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2007 - 07:16 #9
Nej det lader ikke til at de fejlmeddelser har det store at fortælle os om dit problem.
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2007 - 09:46 #10
har du prøvet at kaste den ud fra 3 sal ?
Avatar billede nva Praktikant
12. januar 2007 - 11:21 #11
Test dine ram med www.memtest86.com
Avatar billede bjarnebif Praktikant
23. januar 2007 - 20:10 #12
Prøv at kigge efter om køleprofilerne på grafikkort, bundkort og processor er fulde af skidt, det bliver de jo efterhånden, og det er måske årsagen til at de kører på fuld skrue, det burde de jo ikke på denneher årstid.
Avatar billede eskesne Nybegynder
05. september 2010 - 21:26 #13
sd