Avatar billede flensburg Nybegynder
23. november 1999 - 11:35 Der er 1 kommentar

Halftoning / Raster og HP5000

I programmer som pagemaker og lign. kan man indstille raster frekvens for grafik objekter, såfremt den rigtige PPD fil for printeren er installeret.

Selv om PS driveren er indlæst, har mine indstillinger vedr. frekvens dog ingen indflydelse på udskriften på min HP5000. Det samme gør sig også gældende for min HP4500

Nogen forslag til hvordan jeg kan udskrive min grafik med raster?
(Læs hvordan får jeg funktionen til at virke)

Avatar billede johnnyboy Nybegynder
29. november 1999 - 10:35 #1
Næh, jeg ved det ikke.