Avatar billede xpfreak Nybegynder
24. maj 2001 - 04:07 Der er 4 kommentarer

dk-tv kabel /firewall

findes der ikke en måde jeg kan komme igemmen deres firewall på jeg ville gerne sætte en ftp sever op..
og jeg kan fanme ikke kommer igemmen til den
Avatar billede xpfreak Nybegynder
24. maj 2001 - 04:09 #1
skriv her vis du eller har nogle meninger om dk-tv både gode eller dårlige
Avatar billede boxter Nybegynder
24. maj 2001 - 08:05 #2
Jeg mener det kræver et erhvers abonnement.
Der kan du nemlig købe en public IP adresse.
Denne IP Adresse går nemlig uden om deres Firewall.
Se evt. dette Link:
http://www.dk-tv.dk/Inet/abonn/produktblad_erhverv.htm

Desuden er jeg ganske godt tilfreds med DK-TV, jeg har aldrig oplevet mindre hastigheder en den der er lovet.
Avatar billede xpfreak Nybegynder
24. maj 2001 - 08:12 #3
jeg har bestilt et poblich ip det kan man også som privat men de har en lang ventetid hvis man bor på sjælland meget lang..
Avatar billede boxter Nybegynder
24. maj 2001 - 08:22 #4
Okay, nu bor jeg i Jylland, så det kan godt være det er anderledes.
Håber du får det til at virke